Wij respecteren uw privacy! Voor een goede werking van de website Audiocare.nl maken wij gebruik van cookies!

Harman Kardon AVR130 Reparatie

Direct uitvoerbaar

Ter reparatie

99,00 €

Meer info

Informatie omtrent deze AVR reparatie:


Reparatie Harman Kardon AVR130 230, de prijs is inclusief retourneren na uitvoer reparatie. 

Wanneer uw apparaat in "protect" gaat en uitschakelt of geheel niet meer inschakelt, dan pas wilt u gebruik maken van een noodzakelijke reparatie. Het kan zijn dat u tijdens het laatste gebruik ook andere klachten heeft ondervonden, maak dit duidelijk door dit in de klachtomschrijving te vermelden. De klachten die u heeft met uw AVR worden dan tevens meegenomen zonder bijkomende kosten. Hieronder ziet u een opsomming van klachten afkomstig van alle AVR-types die door de jaren heen voorbij zijn gekomen. Ook als uw klacht er niet tussen mocht staan, noteer uw klacht bij uw klachtomschrijving zodat het wordt benoemd en wij ons hierop kunnen focussen. 

Hieronder een opsomming van klachten alle AVR-types:

  • Geen display wel geluid
  • Doet niets meer
  • Knipperende led (standby led)
  • Bromgeluid over de speakers, wordt minder na langer aanstaan
  • Haperende volumeknop (via remote control werkt goed)
  • Schakelt niet in, standby led blijft aan / standby led helemaal uit
  • Geen geluid 1 kanaal, ander kanaal wel regelbaar
  • Geluid valt na enige tijd weg, ook via HDMI
  • Slecht werkende front buttons (hard indrukken voor resultaat) 
  • Schakelt automatisch tussen verschillende bronnen
  • Geen geluid na surround mode wijziging, unit moet dan eerst een tijd uitstaan 
  • Geen FM-ontvangst blijft doorlopen (zoeken)
  • Na een paar seconden "Protect" in het display
  • Krakend geluid uit "Center" speaker afhankelijk van stand volume
  • Branderige geur
  • Knipperende volumeknop verlichting 
  • Geen geluid wel display
  • Schakelt onmiddellijk uit na inschakelen
  • Geluid is schor en brokkelig over 1 of meerdere speakers
  • HDMI-output geen signaal naar TV
  • Melding "No Video Signal" in display
  • Melding "Protect" in het display
  • Afstandsbediening werkt in begin goed, na opwarming AVR erg slecht
  • Functies welke niet meer werken na uit standby te zijn geschakeld  

Als u een reparatie wilt laten uitvoeren vermeldt dan de klacht(en) welke er volgens u aanwezig zijn of al aanwezig waren, omschrijf dit duidelijk in uw klachtomschrijving.
Mocht uw klacht er niet bij staan dan kunt u altijd contact opnemen voor advies en hoe verder te handelen. 

Audiocare neemt geen apparaten in behandeling waarin zelf is gesleuteld, deze komen niet in aanmerking!

Reparatie | Garantie


Uw Harman Kardon AVR wordt gerepareerd en getest op functie -voor een aantal uren in duurtest gezet, zodat het apparaat weer gecontroleerd werkt volgens de Harman Kardon specificaties.

Aanwezige klachten worden altijd verholpen met originele of betere componenten/onderdelen.

Na gereedmelding zijn de standaard garantieregels van toepassing met een duur van 3 maanden.


Hoe gaat het in zijn werk


U kunt deze voorgeconfigureerde reparatie bestellen en voldoen middels aangeboden betaalopties zoals iDEAL-, Mr. Cash of PayPal in onze shop, hierna stuurt u uw Harman Kardon AVR naar Audiocare. Als er geen afstandsbediening gerelateerde klachten zijn -dan hoeft u deze niet mee te sturen. Bij twijfel over wat (wel of niet) mee te sturen, kunt u altijd even contact met ons opnemen.  

  • Versturen naar:

    AudioCare
    De Reulver 97
    7544 RT Enschede


Voeg altijd uw gegevens en een duidelijke klachtomschrijving (het liefst een print van de factuur welke u ontvangt nadat de betaling is afgerond) bij uw reparatie die u verstuurt naar Audiocare. Bij binnenkomst weten wij dat de aangeboden reparatie van u afkomstig is en wat er exact mis is met uw apparaat, zodat dit ook goed getest kan worden nadat de reparatie is uitgevoerd.

Wij versturen met PostNL

Alle pakketten worden verstuurt met PostNL.
U krijgt van iedere statuswijziging, -van binnenkomst in ons magazijn tot het versturen van uw reparatie, per e-mail bericht. Track & Trace informatie ontvangt u automatisch per e-mail nadat het pakket bij PostNL is aangemaakt.

Belangrijk voor het versturen van uw AVR:



Neem uw verantwoordelijkheid voor het versturen van uw reparatie, neem altijd een ruime en *deugdelijke kartonnen doos of (indien aanwezig de originele verpakking), van alle kanten gezien 5 tot 10 CM groter dan het apparaat zelf is en gebruik voldoende opvulmateriaal om uw AVR te versturen.

Tip: Bij gebrek aan opvulmateriaal gebruik dan eventueel een grote deken om uw apparaat in te wikkelen, goed voor het milieu en zo voorkomt u beschadigingen!!! (uw deken komt altijd retour) De doos die u gebruikt voor het versturen dient ook voor het retourneren van uw reparatie. 

Wij nemen geen risico's met transportschade!!!

*Let op: Ondeugdelijke dozen (te kleine dozen, ondanks dat het eerste transport naar Audiocare is goed gegaan) worden door ons vervangen. Wij nemen dan eerst contact met u op. 


30 andere producten in dezelfde categorie:

Faqs



Subwoofer reparatie

Voedingsreparatie

Accessoires