Wij respecteren uw privacy! Voor een goede werking van de website Audiocare.nl maken wij gebruik van cookies!

Wat is een duidelijke klachtomschrijving?

Heeft u een probleem met een apparaat en wilt u gebruikmaken van onze reparatieservice? Dan vragen wij u om een duidelijke klachtomschrijving toe te voegen.

Beschrijf kort en helder wat er mis is en wat er precies gebeurt. Het is belangrijk dat u uw eigen ervaring van de klacht weergeeft. Heeft u meerdere klachten opgemerkt? Vermeld deze dan ook in uw klachtomschrijving. Op die manier kunnen wij alle problemen in één keer verhelpen, zonder extra kosten.

Daarnaast is het voor ons waardevolle informatie als de klacht zich pas na een bepaalde tijd voordoet. Geef dit daarom duidelijk aan in uw omschrijving.

Als er iets niet helemaal duidelijk is, nemen wij telefonisch contact met u op.

Tip: Print na uw bestelling de factuur uit en voeg deze bij uw reparatie. U kunt uw klachtomschrijving eenvoudig op de achterkant van de factuur noteren.




Subwoofer reparatie

Voedingsreparatie

Accessoires