Wij respecteren uw privacy! Voor een goede werking van de website Audiocare.nl maken wij gebruik van cookies!

Wat is een duidelijke klachtomschrijving?

Wanneer u een probleem heeft met een apparaat en u wilt gebruik
maken van onze reparatie service dan vragen wij u om een duidelijke
klachtomschrijving bij te voegen.

Hierin legt u kort en duidelijk uit wat er mis is en wat er mis gaat.
Belangrijk is dat u uw eigen beleving van de klacht weergeeft.
Ook kan het zijn dat u meerdere klachten heeft waargenomen, vermeldt 
deze klachten ook in u klachtomschrijving. Deze klachten worden dan gelijk 
meegenomen en opgelost zonder bijkomende kosten.
Het is voor ons ook belangrijk als de klacht na een bepaalde tijd optreedt,
geef dit ook duidelijk aan.

Mocht er voor ons iets niet duidelijk zijn dan nemen wij altijd telefonisch contact op!

Wanneer u de klacht(en) op deze wijze formuleert kunnen wij het goed oplossen.  

TIP! Als u de factuur na bestelling uitprint en bij uw reparatie voegt
dan kunt u achterop de factuur uw klachtomschrijving vermelden. 




Subwoofer reparatie

Voedingsreparatie

Accessoires