AudioCare maakt gebruik van cookies, wilt u een goedwerkende website accepteer dan de cookies!

Vragen over het bestellen

  • Hoe kan ik een module bestellen?

    • Als u een module wilt bestellen dan kunt u het juiste type opzoeken welke u heeft, dat geldt voor zowel reparatie als voor de ruilmodules. Registreer uzelf, bestel uw gewenste module of reparatie in de shop, reken deze af, na het afrekenen wordt de factuur aangemaakt. De aangegeven en getoonde prijzen bij modules e/o reparaties zijn inclusief verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling. Er komen dus geen extra verzendkosten bij.

    • Maak uw pakket gereed voor verzending

    • Print de factuur uit en voeg deze bij uw reparatie of ruilmodule, handgeschreven ordernummer / factuurnummer is ook geen probleem. 

    • Zorg voor een goede omdoos (zeker 4 a 5 cm groter van alle kanten gezien) en fatsoenlijk opvulmateriaal

    • Meldt uw zending aan bij een postkantoor, bijvoorbeeld PostNL, kosten 6.95

  • Waarom een grotere omdoos?

    Wanneer er schade ontstaat tijdens transport dan is deze vaak te wijten door het gebruik van te kleine omdozen, de hoeken beschadigen en de inhoud kan krom e/o bekrast geraken door een val. Houdt u ook rekening dat een schade niet in behandeling wordt genomen door de vervoerder als het formaat doos te klein is ten opzichte van de inhoud wat u heeft verpakt, alle dozen worden altijd vanaf de buitenkant gefotografeerd door uw vervoerder en door ons bij binnenkomst.
    TIP: Uw vervoerder zal bij schade wanneer de omdoos onvoldoende in omvang is t.o.v de inhoud de schade niet in behandeling nemen.
       

  • Kwalitatief goede omdoos?

    Neem uw verantwoording bij het versturen en laat niets aan het toeval over!!! Het formaat omdoos dient ca. 4 á 5 cm groter te zijn gezien vanaf alle kanten dan de inhoud die u naar ons gaat versturen. Indien mogelijk gebruik de originele omdoos!
    Wij zijn een reparatiebedrijf en geen dozencentrale, wij willen dezelfde omdoos tevens gebruiken voor het retourneren van uw opdracht. Bij constatering van een slecht verzorgd pakket: Kosten voor een nieuwe omdoos op maat en de extra tijd die wij ervoor nodig hebben bedragen 12.- euro, als u een te kleine e/o slechte kwaliteit omdoos gebruikt, zullen wij voordat wij het pakket retourneren, deze kosten eerst in rekening brengen. U zult begrijpen dat wij ons willen indekken voor schade welke kan ontstaan tijdens het retourneren van uw pakket. Voor de duidelijkheid; wij versturen uw pakket altijd verzekerd retour, voor mocht er onverhoopt toch iets mis gaan!

  • Kan ik een ruilmodule zelf komen langsbrengen?

    Als u langs wilt komen voor specifiek een omruilactie van een ruilmodule, neemt u dan eerst telefonisch contact op met 0534771122 tijdens onze reguliere openingstijden om een afspraak te maken! (Voorraad controle) Zonder afspraak kan het zijn dat u onverrichte zaken weer naar huis gaat. 

  • Reparatie op zondagmiddag aanbieden/afhalen?

    Wanneer u niet per post wilt versturen, tijdproblemen doordeweekse dagen........
    Dan behoort dit tot de mogelijkheden, op zondagmiddag tussen 13:00 en 15:00 uur en alleen op afspraak kan dit plaatsvinden. Let wel; geen afspraak voor het genoemde tijdstip, normaal gesloten! Maak uw afspraak telefonisch tijdens onze reguliere openingstijden!  

  • Wat zijn onze reguliere openingstijden?

    Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 17:00 uur
    Zaterdag 10:00 - 15:00 uur
    Zondag en 's maandags gesloten
    Contact: 053-4771122
    Als er tijdens onze reguliere openingstijden telefonisch niet wordt opgenomen zijn wij telefonisch in gesprek. Onze wisselgesprekfunctie voor meerdere lijnen is uitgeschakeld zodat u niet in een ongewilde wachtrij terechtkomt. Wij zien uw gemiste oproep en zullen u altijd per direct indien mogelijk terugbellen. Als u contact opneemt zonder nummerweergave (geblokkeerde zichtbaarheid van uw nummer) kunnen wij u niet terugbellen, probeert u het dan 15 minuten later dan nog eens.

  • Retourtijd reparatie of omruilmodule?

    Dit duurt gemiddeld ongeveer 2 werkdagen, dan heeft u uw reparatie of omruilmodule weer thuis.

  • Overige vragen?

    Heeft u verder nog vragen deze vindt u mogelijk bij de algemene FAQs klik hier!




BDS types Ruilmodule voeding